Communicatie
Bouw aan ijzersterke merk en communicatiestrategieën en bedenk campagnes met aantrekkelijke, effectieve content. Na deze opleiding geef je merk en communicatieadvies dat werkt, en weet je welke (digitale) media je inzet om jouw verhaal te vertellen. Binnen én buiten je organisatie.
Jij wil mensen bereiken, met ze in gesprek gaan en overtuigen. Jij bent nieuwsgierig naar goede reputaties, sterke merken en naar hoe je een boodschap écht laat landen. Leer hoe je het gedrag van jouw doelgroep beïnvloedt en hoe je jouw merk succesvol positioneert. Alles wat bedrijven en merken doen vertelt een verhaal. Tijdens de hbo-opleiding Communicatie leer jij hoe je dit verhaal vertelt met frisse en aantrekkelijke content, precies afgestemd op jouw doelgroep. Hoe je door creatief te denken uitdagingen slim oplost. Online én offline. Via sociale media, brochures of een innovatief idee voor een website. En altijd met een nieuwsgierige, ondernemende mindset, die je verder ontwikkelt tijdens je opleiding.
Waarom deze studie?
- Praktijkgericht onderwijs. Zo’n 55% van de opleiding Communicatie staat in het teken van de praktijk: projecten en praktijkvakken. Bovendien krijg je les van docenten uit de praktijk, loop je twee stages en kun je kiezen voor een praktijkgerichte minor.
- Kleine klassen (gemiddeld 10 studenten per les)
- Veel begeleiding. Gemiddeld heb je zo’n 23 tot 25 contacturen per week, met uitzondering van het laatste jaar, waarin je afstudeert. Dankzij de kleine klassen en je eigen studiecoach krijg je veel persoonlijke aandacht.
Wist je dat?
- Tio samenwerkt met verschillende partneruniversiteiten over de hele wereld, van Parijs tot New York en van Barcelona tot Dubai of Tokyo. Als hbo-student kun je aan een van de partneruniversiteiten studeren.
Benieuwd of Tio bij jou past?
Kom naar één van onze open dagen of test jezelf met de gratis Studie Matchmaker van Tio en kom erachter welke studierichting bij jou past!
Toelatingseisen
Kennismaken met de opleiding?
Kom naar de open dag