Contactcenter medewerker

Niveau
BOL/BBL
Duur
Sector
Wil jij werken bij de klantenservice van een bedrijf of vind jij verkopen leuk? Ga dan voor de opleiding contactcenter medewerker! Je werkt telefonisch, online of via social media.

Toelatingseisen

  • Vmbo: een diploma in de kaderberoepsgerichte, gemengde of theoretische leerweg (mavo)
  • Mbo: een diploma in de basisberoepsopleiding (mbo niveau 2)
  • Havo en vwo: een overgangsbewijs van leerjaar 3 naar leerjaar 4
  • Een ander diploma of bewijsstuk dat de overheid heeft erkend op basis van een ministeriële regeling
  • Wat leer je?

    Tijdens deze opleiding staat communicatie centraal. Je leert goed te luisteren en je leert gesprekstechnieken. Daarnaast leer je onderzoek te doen naar oplossingen of naar informatie die wordt gevraagd. Je werkt tijdens de opleiding met scripts en software-programma’s die bij dit beroep gebruikt worden. De vakken Nederlands, rekenen en burgerschap horen standaard bij deze opleiding en je kunt vaak nog extra keuzedelen kiezen om je verder te specialiseren.

    Adres:
    Fraijlemaborg 135
    1102CV Amsterdam