Executive Master of Marketing

Hieronder vind je een overzicht met de belangrijkste info over Executive Master of Marketing. Scroll nog iets verder voor wat inhoudelijke info en niet onbelangrijk, wáár je Executive Master of Marketing kunt gaan studeren!

Over deze studie

Niveau
Graad
Sector
De postinitiële masterstudie (wo) Executive Master of Marketing is gericht op marketingprofessionals die beter het hoofd willen leren bieden aan nieuwe vragen en uitdagingen bij hun commerciële activiteiten. Met de Executive Master of Marketing geef je een onderscheidend en winstgevend marketingbeleid vorm, gebaseerd op de meest recente wetenschappelijke inzichten. Door het brede perspectief van de studie kun je anticiperen op innovatie en nieuwe ontwikkelingen. Je legt verbindingen tussen de vragen uit de markt en de marketingstrategie en -doelstellingen van je organisatie.

Toelatingseisen Master

Voor masters gelden specifieke toelatingseisen. Raadpleeg de website van de desbetreffende instelling voor de concrete toelatingseisen.

Bekijk waar je dit kan studeren

Hoe wordt deze studie beoordeeld?

Voltijd Deeltijd
Algemeen oordeel
9.5 9.5
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over het opdoen van onderzoekend vermogen binnen de opleiding, denk bijv. aan analytisch denken, het doen van praktijkgericht onderzoek en het schriftelijk rapporteren over praktijkgericht onderzoek.
Aansluiting beroepspraktijk
8.8 8.8
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over docenten, denk bijv. aan de deskundigheid van docenten en de bereikbaarheid en betrokkenheid van docenten.
Docenten
8.5 8.8
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over de sfeer op de opleiding.
Sfeer
9.5 8.6
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over de kwaliteit van de studiebegeleiding door de opleiding, denk bijv. aan de mogelijkheid tot en kwaliteit van begeleiding en de mate waarin de opleiding initiatief neemt in begeleiding.
Studiebegeleiding
8 8
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over de studiefaciliteiten, denk bijv. aan de computerruimtes, de bibliotheek en de ICT-faciliteiten.
Studiefaciliteiten
8.7 8.9
Het tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) dat studenten geven over de toetsing en beoordeling door de opleiding, denk bijv. aan de duidelijkheid over criteria waarop getoetst wordt en het aantal toetsmomenten.
Toetsing en beoordeling
8.7 8.1
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over de wetenschappelijke vaardigheden wo.
Wetenschappelijke vaardigheden wo
8.9 8.9
Toon meer statistieken
Enquêtejaar 0

Waar kan ik dit studeren?

Wo | Master | Deeltijd | Economie en Bedrijf | Tilburg

Executive Master of Marketing and Customer Management

TIAS School for Business and Society, Tilburg